Nabór osoby do projektu TANGO-V-A/0041/2021-00 „Aplikacja mobilna do podpisów cyfrowych dostępna dla osób z niepełnosprawnością wzroku”
Ekspert ds. biznesowych
Opis wymogów:
W tym projekcie ekspert ds. biznesowych będzie odpowiadał za konsulting w kluczowych zagadnieniach wymaganych na etapie tworzenia modelu biznesowego, który wymaga uwzględnienia na wczesnym etapie m.in. zagadnień prawnych dotyczących regulacji w obszarze podpisu cyfrowego, ochrony danych osobowych użytkowników (w tym biometrycznych, privacy by design), analizy założeń biznesowych w bardzo silnie prawnie uregulowanym (prawem UE i krajowym) sektorze podpisu cyfrowego; opracowywałby plan biznesowy i odpowiadałby za projekty umów z inwestorami, umowy NDA na użytek rozmów prowadzonych w toku realizacji projektu, analizy ryzyk prawnych i biznesowych na użytek inwestorów. Wykształcenie wyższe (prawo, ekonomia lub zarządzanie), treść CV i rozmowa z Kierownikiem projektu będą decydowały o przyjęciu kandydata do projektu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne (w j. polskim lub j. angielskim):
– CV zawierające informacje potwierdzające spełniania wymagań podstawowych (np.: udział w projektach z opisem obowiązków).
– podpisana klauzula informacyjna RODO (załącznik nr 1)
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest również tutaj: pobierz
Osoby spełniające powyższe wymagania i zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres mailowy: kontakt@free.org.pl z dopiskiem w tytule wiadomości: „Rekrutacja Wykonawcy do projektu TANGO-V-A/0041/2021-00” w terminie do dnia 20 maja 2023 roku.
Pytania związane z projektem można kierować do na wskazany powyżej adres emailowy.
Warunki zatrudnienia
Oferujemy możliwość pracy w projekcie przez okres 5 miesięcy, forma wynagrodzenia – umowa cywilnoprawna, wysokość wynagrodzenia 7000 zł brutto brutto.
Planowany termin rozpoczęcia pracy w projekcie: czerwiec 2023 r
Proces rekrutacji
W procesie rekrutacyjnym przewiduje się 2 etapy:
- Weryfikacja aplikacji pod względem formalnym i selekcja kandydatów spełniających wymagania podstawowe
- Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami
Termin składania ofert upływa 20 maja 2023 roku.
Data publikacji: 13 maja 2023
Nabór osób do projektu TANGO-V-A/0041/2021-00 „Aplikacja mobilna do podpisów cyfrowych dostępna dla osób z niepełnosprawnością wzroku”
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
- Na stanowiska 1, 2 i 3 nie wpłynęła żadna oferta w przewidzianym terminie. Nabór zostaje przedłużony do 23 września 2022 roku.
- Na stanowisko 4 wpłynęła jedna oferta, która została wybrana.
Data publikacji: 12 września 2022 r.
Poszukujemy osób na następujące stanowiska w związku z realizacją projektu NCBiR TANGO-V-A/0041/2021-00 „Aplikacja mobilna do podpisów cyfrowych dostępna dla osób z niepełnosprawnością wzroku”:
Stanowisko 1:
Badacz / specjalista ds rozwoju projektu
Opis wymogów:
Wynagrodzenie dla badacza / specjalisty w zakresie kontaktów z otoczeniem biznesu, rozumiejącego problematykę modeli biznesowych oraz znającego zarówno problematykę dostępności cyfrowej, jak i otoczenie prawne. Przygotowanie koncepcji w projekcie będzie wymagało przeprowadzenia dodatkowych badań
dostosowanych do potrzeb koncepcji projektu i założeń biznesowych z użyciem metod badawczych. Doświadczenie w realizacji projektów będzie wykazywane udziałem w innych projektach innowacyjnych, w których tworzone były w szczególności raporty z badań i analizy rynku. Specjalista w tym projekcie musi poza tym móc wykazać znajomość zagadnień dostępności cyfrowej, mieć wykształcenie wyższe. Dodatkowym atutem będzie poiadanie publikacji naukowych w jednym z obszarów projektu.
Stanowisko 2:
Ekspert ds biznesowych
Opis wymogów:
W tym projekcie ekspert ds. biznesowych będzie odpowiadał za konsulting w kluczowych zagadnieniach wymaganych na etapie tworzenia modelu biznesowego, który wymaga uzględnienia na wczesnym etapie m.in. zagadnień prawnych dotyczących regulacji w obszsarze podpisu cyfrowego, ochrony danych osobowych użytkowników (w tym biometrycznych, privacy by design), analizy założeń biznesowych w bardzo silnie prawnie uregulowanym (prawem UE i krajowym) sektorze podpisu cyfrowego; opracowywałby plan biznesowy i odpowiadałby za projekty umów z inwestorami, umowy NDA na użytek rozmów prowadzonych w toku
realizacji projektu, analizy ryzyk prawnych i biznesowych na użytek inwestorów. Wykształcenie wyższe (prawo, ekonomia lub zarządzanie), treść CV i rozmowa z Kierownikiem projektu będą decydowały o przyjęciu kandydata do projektu.
Stanowisko 3:
Architekt systemów informatycznych
Opis wymogów:
Inżynier oprogramowania z doświadczeniem w projektowaniu systemów informatycznych, wykształcenie przynajmniej na poziomie licencjata. Zadaniem tego specjalisty w projekcie będzie analiza bibliotek, środowisk i języków, które potencjalnie będzie można wykorzystać w przyszłym wdrożeniu, a także poznanie i testowanie ich warunków, ograniczeń, obciążenia, kosztów, kompatybilności, interoperacyjności i innych elementów, które muszą być rozpoznane przed rozpoczęciem tworzenia oprogramowania, w celu określenia specyfikacji dla oprogramowania dostarczającego dostępny podpis cyfrowy. Wykonawca powinien mieć doświadczenie w korzystaniu z narzędzi ułatwiających tworzenie koncepcji orpogramowania (np. Microsoft Azure). Przygotowanie tego specjalisty do pracy w
projekcie będzie wykazywane treścią CV, wskazującego na udział w projektach informatycznych na poziomie zadowalającym z punktu widzenia potrzeb projektu, oraz rozmową z Kierownikiem projektu.
Stanowisko 4:
Specjalista ds. dostępności cyfrowej
Opis wymogów:
Osoba odpowiedzialna za elementy opracowania założeń do specyfikacji koncepcji informatycznej, biorąca udział w opracowaniu analizy rynku (ankiety, rozmowy, wywiady) i zaplanowanych badaniach, i eksperymentach. Założeniem projektu jest stworzenie oprogramowania pozwalającego na dostarczenie dostępnego cyfrowo podpisu cyfrowego, dlatego niezbędny w projekcie jest specjalista ds. dostępności cyfrowej, znający wymagania i ograniczenia środowiska osób z niepełnosprawnościami, w szczególności podgrupy osób z niepełnosprawnościami wzroku, a więc w szczególności szczegółowe wymagania standardu WCAG 2.1 (norma EN 301 549). Doświadczenie w realizacji projektów będzie wykazywane udziałem w projektach badawczych. Specjalista w tym projekcie musi poza
tym móc wykazać znajomość zagadnień dostępności cyfrowej. Dodatkowym atutem będzie posiadanie publikacji naukowych w jednym z obszarów projektu.
Termin składania ofert upływa 31 lipca 2022 roku.
Data publikacji: 15 lipca 2022
Organizacja dni wyjazdowych
Po raz drugi ogłaszamy nabór na podmiot, który podejmie się organizacji dni wyjazdowych dla dzieci objętych projektem „Kod do przyszłości”. Szczegółowe wymogi zawarte są w Bazie Konkurencyjności pod adresem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/110https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/11831646487
Termin składania upływa 15 maja 2019 r. Prosimy o pobranie wymaganych dokumentów z tej właśnie strony.
Data publikacji: 23.04.2019
Zakup klocków i tabletów
Po raz drugi ogłaszamy postępowanie na zakup sprzętu do prowadzenia zajęć z zakresu nauki kodowania tj. klocków oraz tabletów. Szczegóły dla każdego z podregionów zawarte są w Bazie Konkurencyjności. Tam też znajdziecie Państwo wzór oferty oraz inne kluczowe dla postępowania załączniki.
Termin składania ofert został wydłużony i upływa 10 października 2018 r.
Oto zestawienie dotychczasowych zmian:
– W dniu 10.09.2018r. treść ogłoszenia została zmieniona.
– W dniu 25.09.2018r. treść ogłoszenia została zmieniona. Dodane odpowiedzi na zadanie pytania.
– W dniu 30.09.2018 r. treść ogłoszenie została zmieniona. Dodane odpowiedzi na zadanie pytania.
– W dniu 05.10.2018 zostało dodane sprostowanie omyłki pisarskiej dotyczącej budżetu oraz ujednolicenie Istotnych Postanowień Umownych, umieszczono również odpowiedzi na pytania.
Wszelkie zmiany, wyjaśnienia oraz odpowiedzi znajdują się pod adresami:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1134221
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1134216
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1134218
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1134215
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1134197
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1134222
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1134220
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1134219
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1134217
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1134214
Data ostatniej aktualizacji: 5.10.2018
Trenerzy
Po raz drugi ogłaszamy nabór na trenerów projektu. Szczegóły zawarte są na stronie Bazy konkurencyjności dla każdego z 10 podregionów:
Trener – instruktor kodowania dla nauczycieli
Do 23-08-2018 | FUNDACJA ROZWOJU EDUKACJI ELEKTRONICZNEJ- | cała Polska
Trener – instruktor kodowania dla nauczycieli
Do 23-08-2018 | FUNDACJA ROZWOJU EDUKACJI ELEKTRONICZNEJ- | cała Polska
Trener – instruktor kodowania dla nauczycieli
Do 23-08-2018 | FUNDACJA ROZWOJU EDUKACJI ELEKTRONICZNEJ- | cała Polska
Trener – instruktor kodowania dla nauczycieli
Do 23-08-2018 | FUNDACJA ROZWOJU EDUKACJI ELEKTRONICZNEJ- | cała Polska
Trener – instruktor kodowania dla nauczycieli
Trener – instruktor kodowania dla nauczycieli
Trener – instruktor kodowania dla nauczycieli
Do 23-08-2018 | FUNDACJA ROZWOJU EDUKACJI ELEKTRONICZNEJ- | cała Polska
Trener – instruktor kodowania dla nauczycieli
Trener – instruktor kodowania dla nauczycieli
Zapraszamy do składania ofert.
Data publikacji: 22.07.2018
Organizacja dni wyjazdowych
Ogłaszamy nabór na podmiot, który podejmie się organizacji dni wyjazdowych dla dzieci w 5 regionach objętych projektem „Kod do przyszłości”. Szczegółowe wymogi zawarte są w Bazie Konkurencyjności pod adresem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1106487
Prosimy o pobranie wymaganych dokumentów z tej właśnie strony.
Data publikacji: 23.04.2018
Personel projektu
Ogłaszamy nabór na personel projektu niezbędny do realizacji projektu „Kod do przyszłości”. Szczegółowe wymogi zawarte są w:
Prosimy o przesyłanie zgłoszeń do dnia 20 grudnia 2017 r. na adres kontaktowy Fundacji. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Data publikacji: 13 grudnia 2017 r.
Marketing
Publikujemy zapytanie ofertowe w celu rozeznania rynku w odniesieniu do usług promocyjnych koniecznych do realizacji projektów szkoleniowych w podregionach wałbrzyskim, grudziądzkim, sieradzkim, skierniewickim i warszawskim wschodnim. Szczegóły zawarte są w ogłoszeniu tutaj.
Oprócz tego prosimy o zapoznanie się także z następującymi załącznikami:
- formularz ofertowy (Zalacznik_1)
- istotne postanowienia umowne (Załącznik 2)
- wykaz usług (Zalacznik_3)
- wykaz osób (Załącznik 4)
Termin składania ofert: 3 październik 2017.
Data publikacji: 25 września 2017
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR 1/FREE/POPC/3.2 [Wynik zapytania nr 1_free_popc_3.2]